Książki

Wydawnictwo Studio Emka

czerwona książeczka sprzedawcy

Czerwona książeczka sprzedawcy

Jeffrey Gitomer

Ta wspaniale prezentująca się edytorsko książka, jest równie znakomita pod względem treści. Została zaprojektowana tak, aby móc ją mieć ciągle przy sobie. Napisana przez wytrawnego handlowca stała się prawdziwym bestsellerem. Bo to jest swoisty katechizm handlowca.
Oto co pisze we wstępie autor:
Jeśli pragniesz odnieść wymarzony sukces jako sprzedawca, oto jest książka, którą powinieneś kupić natychmiast, przestudiować dwa razy, wcielić w życie jak najszybciej i zaglądać do niej każdego dnia.
Kiedy opanujesz wiedzę, którą chcę ci przekazać, zapewnisz sobie powodzenie w sprzedaży. Różnica pomiędzy sukcesem a przeciętnością tkwi w filozofii. Myśli większości sprzedawców zatrzymują się na końcu miesiąca. Ty jednak musisz zacząć sięgać myślami końca świata.
Czerwona Książeczka Sprzedawcy NIE mówi tylko o tym, jak skutecznie przeprowadzić sprzedaż. To książka o tym, jak ZAWSZE sprzedawać skutecznie.

***

Czerwona książeczka sprzedawcy - odpowiedzi
Czerwona książeczka sprzedawcy ? odpowiedzi

Jeffrey Gitomer

Bardzo oczekiwane dopełnienie Czerwonej książeczki sprzedawcy

Czerwona książeczka sprzedawcy, to wg Davida Dorseya z Wall Street Journal ?Red Bull wysokoenergetycznych wskazówek i porad dotyczących sprzedaży?. Z książki przebija niezwykła osobowość autora ? człowieka dowcipnego, nieprzeciętnego inteligentnego, profesjonalisty.
Na jej kartach pełno jest białych przestrzeni, wskazówek kodowanych za pomocą koloru i komiksów Dilberta oferujących instrukcje jak sprzedawać ZAWSZE!
Gitomer nawołuje, aby wyjść nawiązywać kontakty, spotkać się z podejmującymi decyzje, być kreatywnym i (jego główna zasada) nie sprzedawać ale sprawić, by ludzie chcieli kupować. Kiedy Gitomer przechodzi do szczegółów, jego myślenie jest świeże i zabawne, Szczególnie nowe jest u niego osadzenie w etyce. Dla niego sukces przychodzi od serca. Trzeba kochać to, co się robi i robić to uczciwie. Jeśli tego nie kochasz, to robisz to wyłącznie dla pieniędzy, a to prowadzi do drogi na skróty i wywierania nacisku na kupno ? nie do trwałych przyjaźni opartych na rzeczywistej wymianie wartości. Handlowcy osiągający najwięcej pracują ciężej niż wszyscy pozostali, ponieważ ich praca jest ich pasją. Jeśli chcesz być najlepszym handlowcem, najpierw musisz być dobrym człowiekiem ? mówi Gitomer.
Każdy sprzedawca na Ziemi w pewnym momencie swojego dnia pracy potrzebuje jednej albo dziesięciu odpowiedzi na to, co robić w określonej sytuacji. Istnieje jednak duża różnica pomiędzy zwykłą odpowiedzią a NAJLEPSZĄ ODPOWIEDZIĄ. Zebrane 99,5 NAJLEPSZE ODPOWIEDZI pomagają rozwiązać problemy, jakim sprzedawcy stawiają czoła na co dzień.

Odpowiedzi te pozwolą ci przejść od pytania: ?Co mam robić dalej?? do: ?Gdzie jest bank, w którym mogę ulokować moje pieniądze??.

Co jest potrzebne, by osiągnąć sukces w sprzedaży?
Dlaczego nie odnosisz sukcesów na miarę swoich możliwości?
Dlaczego odnosisz wrażenie, że hamują cię różne rzeczy, inni ludzie albo twój szef?
Dlaczego twoi klienci nie składają ci powtórnych zamówień?
Dlaczego sądzisz, że za mało zarabiasz?
Dlaczego nie zarabiasz tyle, na ile zasługujesz?

Bo nie znasz wszystkich tych odpowiedzi… Jeszcze!

W tej książce znajdziesz je wszystkie 99,5 z życia wziętych metod, które są logiczne, skuteczne i przynoszą zysk.

***

Złota książeczka nastawienia na TAK

Złota książeczka nastawienia na TAK! (Little Gold Book of YES! Attitude)

Jeffrey Gitomer

Pozytywne nastawienie określane jest jako sposób, w który poświęcasz się temu, jak myślisz. Definicja negatywnego nastawienia jest dokładnie taka sama. Książka ta poświęcona jest twojemu sposobowi myślenia. Jest twoim osobistym poradnikiem Nastawienia na TAK! we wszystkich aspektach twojego życia osobistego i zawodowego.

***

Czarna książeczka budowania kontaktów

Czarna książeczka budowania kontaktów (The Little Black Book of Connections)

Jeffrey Gitomer

6,5 Atutów, które pozwolą zbudować sieć BOGATYCH kontaktów.
Nawiązywanie kontaktów zależy całkowicie od przyjaznej postawy, umiejętności zaangażowania i chęci prezentowania wartości.
Jeśli połączysz te trzy cechy, będzie to znaczyło, że poznałeś tajemnicę mocy znajomości, które wiodą do BOGATYCH kontaktów.

W tej Czarnej Książeczce chodzi o budowanie sieci kontaktów po to, aby twoja czarna książeczka stała się narzędziem sukcesu, a nie tylko bazą danych z numerami telefonów.
Czarna Książeczka uczy:

  • jak się wspinać po drabinie sukcesu bez czołgania się po plecach innych (lub deptania ich)
  • jak zdobyć szacunek wpływowego mentora bez błagania go o to
  • jak budować silniejsze więzi z klientami, szefami, współpracownikami, handlowcami, przyjaciółmi i rodziną
  • jaką siłę ma przebywanie w jednym pomieszczeniu z wpływowymi ludźmi
  • jak nawiązywać i jak nie nawiązywać kontaktów z wpływowymi ludźmi
  • jak mówić odpowiednie rzeczy, odpowiednim ludziom, w odpowiednich warunkach, żeby zrobić odpowiednie wrażenie
  • jak wzmocnić siłę kontaktów na tyle, aby ludzie w twoim otoczeniu czerpali z nich korzyści ? a przede wszystkim, w jaki sposób samemu z nich korzystać.

Ale warunek jest jeden: to oni pierwsi muszą czerpać korzyści ze znajomości z tobą.

***

Standardy kierowania zespołem handlowym

Standardy kierowania zespołem handlowym

Robert Krool

Ze wstępu

?W rankingu zawodów najbardziej stresujących praca menedżera sprzedaży zajmuje bardzo wysoką pozycję. Oczekuje się bowiem od nas pełnej realizacji sprzedaży- planów, które z roku na rok stają się coraz bardziej ambitne. Podstawą oceny są osiągane rezultaty, a słowo ?sukces? odmienia się w sprzedaży we wszystkich chyba przypadkach.
Mało kto patrzy jednak na drugą stronę medalu ? na codzienny stres, na dużą rotację sprzedawców, na często występujące wypalenie zawodowe, na nieustanną presję na wynik.
Mimo to napiszę przewrotnie, że owa lista trudności przypisanych do profesji menedżera sprzedaży może zarówno urastać do rangi nierozwiązanych problemów ? co prędzej czy później zmusza do zmiany zawodu ? albo?. do codziennego ?oswajania? naszych wyzwań, szukania najlepszych rozwiązań i faktycznego marszu do sławy, sukcesu, pieniędzy, zawodowego spełnienia itp. Itd.
Jeśli patrzymy z tej perspektywy, to książka Roberta Kroola okaże się wymarzonym prezentem dla menedżera sprzedaży.
Głębokie przemyślenia oparte na osobistym doświadczeniu autora ? odarte z ideologii konkretne analizy i studia przypadku, wreszcie genialne w swojej prostocie rozwiązania ? czynią tę publikację wymarzoną i jednocześnie niezbędną!
Prawdy objawione autora są potwierdzone jego wynikami i wieloletnią praktyką sprzedawcy, menedżera, dyrektora, członka zarządu, w końcu konsultanta i coacha (?).

Krzysztof Grzebyk
Członek Rady Ekspertów
Fundacji Instytutu Copernicus

Od autora

Od ponad dwudziestu lat pracuję jako menedżer, a jednocześnie coach, w obszarze odpowiedzialnym głównie za wyniki sprzedaży. Przez ten czas obserwowałem setki szefów kierujących sprzedawcami, współpracowałem z nimi, szkoliłem ich i trenowałem. Wnioski z moich doświadczeń prezentuję obszernie podczas seminarium, warsztatów, niniejsza książka jest tylko ich syntezą, wynikającą z nagabywań Klientów, uczestników zajęć, i trochę z potrzeby naszego szybko zmieniającego się rynku (?).