Zrozumieć Sprzedaż – wejściówka do wygrania

16/12/2011 — komentarzy 14

zrozumiec_sprzedazCzłowiek już ma chyba taką naturę, że od zawsze próbuje zrozumieć wszystko. No i myślę sobie, że całkiem nieźle, jako rodzajowi ludzkiemu, nam idzie. Wystarczy rozejrzeć się dookoła, aby dostrzec bardzo konkretne rezultaty tych prób zrozumienia. Ewidentnie opłaca się.

Nie inaczej jest ze sprzedażą. Tę dziedzinę także staramy się wciąż zgłębiać, strukturyzować, rozumieć, okiełznać. No OK, może nie wszyscy, ale na pewno wielu zainteresowanych tym jak sprzedawać lepiej, więcej, skuteczniej, przyjemniej, bardziej komfortowo. A w ogóle to nawet jak nie sprzedawać, ale co zrobić, żeby klienci kupowali… :)

Wszystkich głodnych tej wiedzy zapraszam w imieniu organizatorów na Forum Specjalistów Sprzedaży, które odbędzie się 17 stycznia 2012 roku w Gdańsku.

Poniżej krótka informacja od organizatorów.
Biorąc udział w Forum dowiesz się:

  • jak modelować procesy sprzedażowe w firmie,
  • jakich błędów unikać tworząc struktury i zespoły sprzedażowe,
  • jak tworzyć i wdrażać strategie sprzedaży spójne ze strategią firmy i marki,
  • jak efektywnie planować przychód.

Wystąpi grono znakomitych prelegentów, praktyków procesów sprzedaży:

  • prof. Andrzej Blikle – prezes rady nadzorczej A.Blikle Sp. z o.o., utytułowany praktyk biznesu, członek ponad dwudziestu organizacji m.in. europejskiej akademii nauk Academia Europeae, członek honorowy Polskiego Towarzystwa Informatycznego, przewodniczący Rady Fundacji Centrum im. Adama Smitha, autor książki „Doktryna jakości”, przedstawiającej koncepcję kompleksowego zarządzania przez jakość – TQM (Total Quality Management)
  • Krzysztof Ducal – prezes Siemens IT Solutions and Services Polska
  • Marcin Kalkhoff – zewnętrzny konsultant strategiczny, bloger
  • Michał Pietrus – konsultant i strateg sprzedaży
  • Tomasz Jasiukiewicz – trener, konsultant, praktyk biznesu
  • Piotr Łata – Area Sales Manager Polska & Baltic, Panasonic Marketing Europe GmbH

Forum przeznaczone jest dla wszystkich osób biorących udział w procesie sprzedaży w firmie i/lub odpowiadających za jej wyniki, począwszy od właścicieli i członków zarządu, przez dyrektorów i  kierowników sprzedaży po przedstawicieli handlowych.
Więcej informacji znajdziecie na stronie http://zrozumiecsprzedaz.pl

A teraz dobra wiadomość: Mam do rozdania jedną wejściówkę na Forum Specjalistów Sprzedaży!

Wystarczy w komentarzach do tego wpisu odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego chcesz wziąć udział w Forum Specjalistów Sprzedaży?

Na odpowiedzi macie czas do końca roku, czyli do 31 grudnia 2011. Po tym czasie organizatorzy konferencji wyłonią zwycięzcę. Pamiętajcie o podaniu swojego adresu email.

Powodzenia! :)

Artur Kuć

Posts Facebook

14 komentarzy do wpisu Zrozumieć Sprzedaż – wejściówka do wygrania

  1. Grzegorz Dufajn 16/12/2011 at 20:10

    Bardzo ciekawy dobór prelegentów, chętnie wezmę udział.

  2. Od paru lat pracuję w sprzedaży. Do niedawna, mój zakres obowiązków pretendował raczej do miana „wsparcia sprzedaży”. Dziś się zmienia i zamiast „wsparcia” jest bardziej „organizacja”. Pobyt na takiej konferencji pewnie pomoże mi w unikaniu walenia z całych sił w dawno już otwarte drzwi :) No i po prostu, pomoże w pracy.

  3. Od paru lat aktywnie prowadze sprzedaz B2B a od pewnego czasu zajalem sie jej organizacja w firmie. Zyje, oddycham i pochlaniam sprzedaz, widze ja wszedzie, rozpoznaje techniki doceniam zaangazowanie i chec zrozumienia partnera. Chce wiedziec wiecej, chce zrozumiec wiecej chce sie uczyc i pytac, pytac i jeszce raz pytac, wazne jest jedank aby pytac odpowiednich ludzi, dlatego warto przekazac mi te zaproszenie.

  4. dlatego,że….powodów jest miliony, tak samo jak miliony wymówek aby nie robić czegoś:
    1. ponieważ zawsze warto próbować nowych rozwiązań.
    2. ponieważ nie można poprzestawać na raz zdobytej wiedzy
    3. ponieważ rzeczywistość się zmienia-trzeba za nią podążać
    4. ponieważ takie spotkania dają siłę do dalszego działania
    5. ponieważ warto słuchać aby nie popełniać tych samych błędów co inni i ponownie nie próbować przebijać głową muru
    6. PONIEWAŻ WARTO SIĘ UCZYĆ I SŁUCHAĆ INNYCH …..
    ponieważ….

  5. Cześć,
    Chętnie bym zrozumiał sprzedaż ale w Krakowie.
    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  6. Witam,

    od niedawna, a dokładnie od kilku miesięcy pracuję w firmie windykacyjnej jako specjalista ds. sprzedaży. Pierwsza przypadkowo znaleziona po studiach praca…a jednak nie idzie mi najgorzej – choć wiadomo, że mogło by być lepiej…Dlatego też uważam, że taka konferencja była by dla mnie ciekawym doświadczeniem, które w jakiś sposób pozwoliło bym mi odpowiedzieć przede wszystkim samej sobie na pytanie: „O co do diabła w tym wszystkim chodzi” :)

    pozdrawiam,
    S.

  7. Cześć!

    Dawno się nie widzieliśmy i nie słyszeliśmy. Może takie forum byłoby dobrą okazją, żeby porozmawiać, jeżeli też się wybierasz? Bardzo chętnie bym skorzystał z takiej okazji.

    Niestety, projekt ma bardzo napięte terminy, dlatego nie mogę wziąć udziału w tym konkursie.

    Pozdrowienia!

    Michał

  8. Hm, od 3 miesiecy stoję przed zadaniem zbudowania nowej linii biznesu w firmie sredniej wielkosci, po kilkunastu latach prowadzenia z sukcesami projektów w korporacji(ach).
    Fascynuje mnie proces budowania relacji i kontakty z potecjalnymi Klientami, ale pytanie – jak wygenerowac sensowne leady i jak ich nie zmarnowac?
    Oto jest pytanie…. Jak znalezc i nie zmarnowac tej unikalnej szansy jakąjest czas jaki Ci ktoś (czesto bardzo executive) zechcial poswięcić…

  9. witam serdecznie

    Czym jest sprzedaż w moim przekonaniu ? chodzi o to aby sprzedać zadowolenie z usługi czy produktu i dobrą atmosferę podczas każdej zawieranej transakcji, aby klient wiedział jakie są promocje i ze jest dla mnie BARDZO WAŻNY aby miał świadomość ze NAPRAWDĘ CHCĘ dobrać mu odpowiedni produkt i dobrą dla NIEGO ofertę czyli coś co jemu się opłaca a nie mnie ( i to musi być prawdziwe a nie naciągane), jedną z technik której często używam polega na tym iż mówię klientowi o tym co jest w promocji ale mimo chodem ( od niechcenia)i tak żeby zapamiętał korzyści- uświadamiam mu ze NIE CHODZI MI O TO ABY KUPIŁ TO TERAZ (czyli nie robię akordu bo czasami jest tak ze klient nie ma ze sobą gotówki)tylko o to aby zapamiętał ze jest coś korzystniejszego co mu sie bardziej opłaca niż produkt który aktualnie kupuje,wierzcie lub nie ludzie wracaja do mnie po tygodniu aby przypomnieć mi o tej promocji BO chcą ją kupić i jeszcze mi dziekują ,klient musi być swiadomy tego ze zawsze moze się mnie poradzić i ze go nie oszukam, sprzedaje od 10lat fakt na stacjach benzynowych ale wiekszosć moich klientów jest teraz moimi znajomymi , i uwielbiam to, (a to jest podstawa bycia sprzedawcą) Pa Pa ;)

  10. Stało się! Organizatorzy konferencji Zrozumieć Sprzedaż wyłonili zwycięzcę konkursu. Wejściówkę otrzymuje… ta da da da (fanfary)… Jazon.

    Gratuluję!

    Odezwę się do Ciebie w osobnym mailu z informacją, jak odebrać nagrodę.

    Wszystkim uczestnikom konkursu dziękuję za udział no i odwagę. Zadanie typu „przekonaj mnie dlaczego akurat ty masz wygrać” jest chyba jednym z najtrudniejszych. Tym bardziej szacun :)

    Jednocześnie, w imieniu organizatorów, zapraszam do udziału w konferencji. Póki co, są jeszcze wolne miejsca, więc zachęcam do rejestracji.

    • Merci

      Wiem ze to juz wyswiechtane, ale ja naprawde w zyciu niczego nie wygralem:)
      Czeka mnie jeszcze droga z Wrocka na polnoc ,ale OGROMNIE sie ciesze i jak wspomnialem nastawiam sie calym soba na sprzedaz.

      Pozdrawiam i gratuluje rowniez wpisow moim wspolwpisywaczom

  11. Grzegorz Dufajn 04/01/2012 at 22:06

    gratulacje :)

  12. Hej
    Witam Bosie sprzedaży,jakie osiągnołeś sukcesy że doradzasz innym.Proszę o fakty

Dodaj komentarz

Text formatting is available via select HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*