Konkurs. Przekonaj mnie w trzech zdaniach.

29/01/2009 — Póki co, jeden fajny komentarz

Spotkałem się dzisiaj z jednym z czytelników salesguru.pl ? fajna atmosfera, dobra kawa, ciekawe tematy. Rozmawialiśmy między innymi o pewnej sytuacji sprzedażowej, kiedy to został poproszony przez potencjalnego klienta o napisanie w trzech (albo pięciu) zdaniach w czym jest lepszy od konkurencji. Jest to dość popularna zagrywka w sprzedaży (i nie tylko), kiedy rozmówca rzuca tekst typu: masz minutę na przekonanie mnie; opisz mi w kilku żołnierskich słowach, dlaczego mam cię wybrać; Drogi Sprzedawco, niestety mam mniej czasu, niż umówiliśmy się -proszę mnie szybko przekonać, że mam kupić od waszej firmy?

Już miałem napisać dłuższy artykuł na ten temat, ale? pomyślałem sobie tak: mam kilka książek o sprzedaży wydawnictwa Studio Emka. Może by je rozdać czytelnikom bloga w zamian za jakąś aktywność? Oto więc ta aktywność:

Pracując w sprzedaży spotykacie się pewnie z wyzwaniami typu ?przekonaj mnie w trzech zdaniach?. Napiszcie więc do mnie maila na adres: artur.kuc [małpa] ability.pl z opisem jak sobie radzicie (lub nie radzicie) w takich sytuacjach. Jakie stosujecie podejście? Przekonujecie czy nie? Jeżeli tak, to w jaki sposób? Jeżeli, nie to dlaczego i co robicie w zamian?

Jeżeli ktoś z Was nie pracuje w sprzedaży, a ma ochotę na książkę, to niech napisze jak potencjalnie by zareagował/a.

A może po prostu prześlesz mi maila, który w pięciu (+/- 2) zdaniach przekona mnie, że książka powinna trafić akurat do Ciebie?

Najciekawsze odpowiedzi opublikuję na salesguru.pl, a dodatkowo po zakończeniu konkursu napiszę artykuł, który dzisiaj miał pojawić się w tym miejscu ? czyli powiem, co ja sądzę o sytuacjach typu ?przekonaj mnie w trzech zdaniach? i jak sobie z nimi radzić.

Nagrodami są książki Jeffreya Gitomera (nówki-nieczytane):

  • Czerwona książeczka sprzedawcy
  • Czerwona książeczka sprzedawcy ? odpowiedzi
  • Złota książeczka nastawienia na TAK
  • Czarna książeczka budowania kontaktów

Więcej o tych książkach możecie znaleźć w zakładce Inspiracje->Książki.

A teraz procedura:

  • Na maile z odpowiedziami czekam do piątku, 13 lutego;
  • Każdy mail powinien zawierać dane autora: imię, nazwisko, adres pocztowy, nr telefonu;
  • Do każdego maila dołączcie informację (imię, nazwisko, email), komu ze swoich znajomych pracujących w sprzedaży, współpracowników lub innych osób poleciliście portal salesguru.pl i dlaczego. Nie będę tego sprawdzał ? ufam na słowo?
  • Po zebraniu odpowiedzi, wybieram zwycięzców, informuję ich i wysyłam nagrody;
  • Żadne dane osobowe nie zostaną wykorzystane do celów marketingowych, sprzedażowych itp. ? podajecie je tylko i wyłącznie na potrzeby konkursu.

Jak coś mi się jeszcze przypomni, to napiszę. Jak macie pytania, to zapraszam. Powodzenia!

Artur Kuć

Posts Facebook

Trackbacks and Pingbacks:

  1. Książki idą w świat. Po konkursie. | salesguru.pl - portal o sprzedaży - 19/02/2009

    […] Drodzy! Dziękuję wszystkim, którzy podjęli wyzwanie i wzięli udział w konkursie. Nie będę pisał długich wstępów. Nie będzie fanfar, przemówień, zielonego sukna i […]

Dodaj komentarz

Text formatting is available via select HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*